petak, 1. prosinca 2017.

TRI ZNAKA SE POSEBNO IZDVAJAJU: Oni su najgori prijatelji, zabiće vam nož u leđa kad se najmanje nadate!

Samoživi, po drugima bi gazili i pljuvali samo da je njima dobro. Ali kad se dave, povuku još gomilu ljudi. 

Otkrijte koji su najveći negativci u Zodijaku. 



JARAC 

Jarčevi su vrlo odbojni ljudi koji ne znaju da pokažu svoje emocije, bez obzira na to šta im dođete ljubavnik, brat, sestra, muž, žena… U stanju su da vam nikada ne kažu šta zaista misle o vama. 

Mračni su, blagi i spori i uglavnom kukavice koje beže od opasnosti glavom bez obzira. 

U stanju su da vas ostave na cjedilu, koliko god da vas „vole“. Za njih se takođe kaže da su vrlo iskompleksirani. Rijetko kad se dešava da se iza ovog znaka nalazi dobra osoba, sposobna za voljenje… Ali je to rijetkost, pa se ne nadajte previše. 



DJEVICA 

Osobe koje su rođene pod ovim znakom su prezahtjevne. Njima ništa nije dovoljno. 

Jedva da imaju emocije, ne poznaju ljubav, a sve se svodi na seks. Dvolične su i samo čekaju trenutak kada će vam zabiti nož u leđa. Za njih će ta odluka biti potpuno isplanirana i normalna, jer je takvo rješenje potvrđeno kao najbolja opcija za nju. 

Zbog njene savršeno isplanirane dvoličnosti i poteza, nećete ni u jednom trenutku moći da posumnjate da vam spremna nešto iza leđa i da želi da vas „eliminiše“. Kada joj se sve kockice slože, ona će vas izdati i otkriti svoje pravo lice. Djevice su veliki narcisi koji nemaju osjećanja ni za koga, već samo za sebe. 

ŠKORPIJA 

Ako osobi koja je u horoskopu Škorpija prijeti neka opasnost, ona se neće povući i sama pokušati da se izbavi, već će povući još mnogo ljudi za sobom. Ne mare ni za šta, a uživaju u seksu, bilo kakav da je i bez njega ne mogu. Za njih se kaže da su ljubomorni i strašno posesivni, što nekad može da preraste i u bolest. 

Kada im učinite nešto što im se ne sviđa, u stanju su da se pretvore u malo razmaženo dete koje vrišti, plače i mrzi vas iz dna duše. Ispod površine koja djeluje inteligentno, lukavo i opasno, krije se u stvari emotivno nezrela osoba. Velika su zlopamtila i vratiće vam kad – tad za nešto, čega se vi nećete više ni sjećati. 

2 komentara:

  1. Jel se zna tko je nacrtao ovog s puno nozeva u ledjima? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra večer, čitala sam neke članke kada sam naišla na komentar o moćnom bacaču čarolija po imenu dr. Ajayi, prolazila sam kroz jaku emocionalnu bol jer moj muž više nema vremena za mene, uvijek priča o poslu dok je vani i uživa sebe s drugim ženama, dr. Ajayi je napravio ljubavnu čaroliju za mene i od tada moj muž ne može bez da uvijek koristi svaku priliku koju ima da dokaže drugima da me voli, zahvalna sam dr. Ajayiju na moćnoj čaroliji za ljubavna čarolija koju je napravio za mene, ako prolazite kroz teško razdoblje u svojoj vezi i želite trajno rješenje, preporučujem vam dr. Ajayija jer sam imao koristi od njega. Nemojte se sramiti jer je on vrlo povjerljiv i što god razgovarate s njim sigurno je. Doktora Ajayija možete dobiti na Whatsappu: +2347084887094 ili putem e-pošte na :drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

PROBAJTE OVAJ PRIRODNI LIJEK: Đumbir pripremljen na ovaj način sprječava rak, liječi artritis, smanjuje holesterol i šećer!

Umjesto da se kljukate raznoraznim lijekovima, probajte ovaj prirodni lijek koji popravlja zdravlje i vaše raspoloženje.  Glavni sastojak ...