nedjelja, 22. listopada 2017.

5 konfuznih zagonetki koje će poremetiti svu vašu logiku

Zagonetka br. 1

Zagonetka br. 1
Foto: brightside.me
Koja vrata biste izabrali da biste preživeli?

Rešenje

Rešenje
Foto: brightside.me
Lav ne bi preživeo ni mesec dana bez hrane, zato je tačan odgovor vrata broj 2.

Zagonetka br. 2

Zagonetka br. 2
Foto: brightside.me
Koji broj treba upisati u prazno polje?

Rešenje

Rešenje
Foto: brightside.me
Brojevi u donjem redu su veći od brojeva u gornjem, povećavajući za tri sa svakim sledećim brojem.

Zagonetka br. 3

Zagonetka br. 3
Foto: brightside.me
Spojte sve tačke koristeći samo tri ravne linije.

Rešenje

Rešenje
Foto: brightside.me
Ovo je rešenje. Da li ste uspeli da pogodite?

Zagonetka br. 4

Zagonetka br. 4
Foto: brightside.me
Kako je moguće dobiti ovaj rezultat?

Rešenje

Rešenje
Foto: brightside.me
Ako pretvorimo brojeve u rimske i sklonimo 1 (I) iz 29 (XXIX), dobićemo 30 (XXX).

Zagonetka br. 5

Zagonetka br. 5
Foto: brightside.me
Ko je ubica?

Rešenje

Rešenje

Nema komentara:

Objavi komentar

PROBAJTE OVAJ PRIRODNI LIJEK: Đumbir pripremljen na ovaj način sprječava rak, liječi artritis, smanjuje holesterol i šećer!

Umjesto da se kljukate raznoraznim lijekovima, probajte ovaj prirodni lijek koji popravlja zdravlje i vaše raspoloženje.  Glavni sastojak ...