nedjelja, 22. listopada 2017.

Kija se oglasila po prvi put, WC djevojka neka prestane da me uzima u usta .

Žena učesnika rijalitija nije mogla više da izdrži, pa se obratila šokantnim porukama mužu koji je prevario.  Luni Đogani i Slobi Radanoviću se sigurno nije dopala poruka koju su im prenijeli uživo u programu.  Kija je poslala poruke koje su pročitane tokom direktnog uključenja novinara u rijaliti. - Kaži ovom Safetu, tj. Slobodanu da prestane da me uzima u usta, mene i moju porodicu. Kao i da sam čula da su me nazvali glupačom - poručila je Kija, a onda dodala: - Treba da ga bude sramota. Varao je i prije. Samo ova WC djevojka da prestane da me uzima u usta, slobodno joj prenesi... - rekla je Kristina. Njih dvoje nisu željeli da kometiraju Kristinine izjave, pa su odlučili da sa njom porazgovaraju kada izađu napolje.  .

Nema komentara:

Objavi komentar

PROBAJTE OVAJ PRIRODNI LIJEK: Đumbir pripremljen na ovaj način sprječava rak, liječi artritis, smanjuje holesterol i šećer!

Umjesto da se kljukate raznoraznim lijekovima, probajte ovaj prirodni lijek koji popravlja zdravlje i vaše raspoloženje.  Glavni sastojak ...