nedjelja, 22. listopada 2017.

Kijina majka progovorila, Slobo joj je zbog prevare napravio pakao, a ja sam mu plaćala bilborde .

Veza između oženjenog Slobe Radanovića i Lune Đogani uzdrmala je mnoge. Sloba Radanović je uprkos tome što van rijalitija ima suprugu Kristinu ostane u vezi sa Lunom Đogani. Sada je majka povrijeđene Kristine Kockar odlučila da na svom Facebook profilu progovori o tome šta je sve uradila za pjevača. - Moja Kija je prošla pakao zbog izdaje. Bilo bi pošteno da su se lijepo razišli, da joj je rekao u lice pošteno bi bilo. Ipak su i on i ona naša djeca iz komšiluka. Bitno je da moje dijete više nije na infuziji i tabletama. Moja Kija stavi flaster na srce, osmijeh na lice, pa među ljude - napisala je Kristinina majka i dodala da je istina da je njen zet imao njihovu finansijsku pomoć..

Nema komentara:

Objavi komentar

PROBAJTE OVAJ PRIRODNI LIJEK: Đumbir pripremljen na ovaj način sprječava rak, liječi artritis, smanjuje holesterol i šećer!

Umjesto da se kljukate raznoraznim lijekovima, probajte ovaj prirodni lijek koji popravlja zdravlje i vaše raspoloženje.  Glavni sastojak ...