subota, 6. siječnja 2018.

ZBOG RAKA DOJKE NIJE MOGLA DA ZATRUDNI: Ono što je njena sestra uradila je obišlo svijet!

Prijatelji dođi i prođu, ali na brata ili sestru možemo računati uvijek, oni su uvijek tu da nam čuvaju leđa. 

Morgan Williams i Maggie Paxton su sestre koje su veoma povezane. 



Maggie su dijagnostikovali rak dojke kada je imala 30 godina, i to vrstu raka koja je povezana sa hormonima, tako da je trudnoća mogla samo pogoršati stanje, iako je rak bio u remisiji. Maggie je bila depresivna, kaže da je osjećala da je njena osnovna svrha jedino uloga mame.

Iako je u braku sa Dannyem bila tek nešto više od godinu dana, bili su sigurni u to da žele djecu. Sada im je jedina opcija bila da usvoje dijete ili da izvade nekoliko jajašca iz Maggie i da pokušaju dobiti dijete koristeći surogat majku. 



Znajući koliko jako njena sestra želi dijete, Morgan se ponudila da ona bude surogat majka. 

Razlika u godinama između njih dvije je samo 13 mjeseci, stoga su oduvijek bile jako bliske i Morgan se činila kao pravi izbor. 

“Tako sam sebično željela da to budem ja. Ona je moja mala sestra i uvijek sam je štitila. Međutim, od raka je nisam mogla zaštiti. Rekla sam samoj sebi da je to trenutno sve što mogu učiniti i bila sam sigurna da surogat majka trebam biti baš ja.”, rekla je Morgan. 

Nakon uspješnog tretmana su saznali vijest koja ih je sve iznenadila. Morgan očekuje blizance. Maggie će dobiti dvoje djece, a upravo to je uvijek i željela. 

Stevie Cruz, fotograf koji radi sa bebama, je čuo za ovu priču i odlučio da fotografijama ovjekovječi ovaj nesvakidašnji čin. Prošli ponedjeljak je Maggie postala majka dvije zdrave djevojčice, koje će zasigurno imati pravi primjer kako treba da funkcioniše odnos između dvije sestre. 

Nema komentara:

Objavi komentar

PROBAJTE OVAJ PRIRODNI LIJEK: Đumbir pripremljen na ovaj način sprječava rak, liječi artritis, smanjuje holesterol i šećer!

Umjesto da se kljukate raznoraznim lijekovima, probajte ovaj prirodni lijek koji popravlja zdravlje i vaše raspoloženje.  Glavni sastojak ...